Kaip dirba www.booking.com

Autorius BALTIC BEAUTY BLOG on . Patalpinta į Noriu žinoti

Narių vertinimas: 0 / 5

Žvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyvi
 

kaip dirba booking.com

 

Ech, kaip nemalonu tai pasakoti, tačiau manau, kad reikia, kad būtumėte apsaugoti nuo apgavysčių. Geriausiai mokomasi iš savo klaidų, tačiau neprošal paklausyti ir apie svetimą patirtį. Praėjusį kartą papasakojau, kaip buvome apgauti viename Italijos viešbutyje B&B La Coorte gurdrios italės Antonellos, kuri puikiai atidirbusi apgavystės sistemą. Na o šiandien noriu papasakoti apie patirtį naudojantis booking.com, visiems gerai žinomą viešbučių tarpininką arba kitaip tariant reklamuotoją, per kurį ir buvo užsakytas viešbutis, su kuriuo ir buvo bandoma išspręsti kilusią problemą. Kaip reikiant nustebino požiūris į klientą, o jų šiuo atveju yra du - aš ir viešbutis.

Booking.com informavau apie apgavystę vos apie ją sužinojusi, na o po keletos savaičių gavau atsakymą angliškai:

 

Dear Ms Karolina Mikaliūnė,

Thank you for choosing Booking.com.

We are writing to you regarding your reservation 811036195 at B&B La Coorte, check-in date 2016-06-02, and check-out date 2016-06-09.

We contacted B&B La Coorte in your behalf asking to check your payments in their records and they confirmed that they charged 301 EUR on your credit card before arrival according to their policy and that you payed 49 Eur for the city tax by cash upon arrival. B&B La Coorte is sure that you did not pay again 301 EUR by cash upon arrival.

Unfortunately we are not able to help you without any proof.

Please accept our sincere apologies for not being able to help you further on this occasion.

Please feel free to contact us with any additional questions.

Kind regards,

--
Laura Di Iusto
Booking.com Customer Service Team

 

Nors ir negreitai, tačiau džiaugiausi, kad atsakymą apskritai gavau.

 

Dear Laura, 
Can I at least change my written opinion about this b&b on your website?
Thank you for your actions made. This bb doesn't give the bills, there are a few comments saying that on your website.
Sincerely, 
Karolina
 
 
Daugiau nieko nesulaukus, dar kartą parašiau:
 
 
Dear Laura, 
Doesn't b&b have to give the bill for at least Roma tax 49 euros?
Karolina
 
 
Tuomet jau gavau laišką iš Lietuvos:
 
 

Gerb. Ms Karolina Mikaliūne,

Dėkojame, kad kreipėtės į Booking.com Klientų aptarnavimo tarnybą.

Nuoširdžiai atsiprašome, kad dėl didelio gaunamų laiškų kiekio užtrukome atsakyti į Jūsų laišką.

Jūsų prašymu persiuntėme kvietimą, kad galėtumėte pakeisti neseniai pateiktą atsiliepimą. Kai pateiksite naują atsiliepimą, jis pakeis pradinį atsiliepimą.

Mes taip pat susisiekėm su B&B La Coorte su prašymu atsiųsti sąskaitą.

Dar kartą dėkojame, kad kreipėtės. Jūsų nuomonė padeda apgyvendinimo įstaigai gerinti jų standartus, o mums - teikiamas paslaugas. Tikimės, kad ateityje ir vėl turėsime galimybę Jus aptarnauti.

Pagarbiai

--
Ilona Kozenkovaite
Booking.com Customer Service Team

 

 

Apsidžiaugiau galimybe iš naujo parašyti atsiliepimą, nes pirmą rašiau dar nepamačiusi, kad trūksta pinigų sąskaitoje. Deja, po kiek laiko pamačiau, kad mano atsiliepimas paslėptas, teigiant, kad neatitinka booking.com reikalavimų. Dar kartą kreipiausi į kompaniją, kodėl mano atsiliepimas paslėptas. Dabar tikriausiai reiks atsakymo laukti kelias  savaites. Nieko tokio, turiu laiko. 

 

 

Sveiki, Ilona, Kiek laiko duota BB La Coorte atsiųsti sąskaitą ir ko bus
imtasi, jei Antonella tos sąskaitos neatsiųs? Pagarbiai, Karolina

 

 

Apsidžiaugiau, kad bookig.com paprašė Antonellos atsiųsti sąskaitos. Žinojau, kad ji jokios sąskaitos neturi, todėl jiems neatsiųs, tačiau buvo įdomu, kas bus. 

 

 

Gerbiamas/a p. Ms Karolina Mikaliūnė,

Dėkojame, kad naudojatės Booking.com paslaugomis.

Į jus kreipiamės dėl užsakymo B&B La Coorte, Nr. 811036195, įsiregistravimas 2016-06-02, išsiregistravimas 2016-06-09.

Deja, B&B La Coorte negali mums suteikti jokios sąskaitos, nes teigia, kad pinigai grynais nebuvo mokėti. Jūs taip pat turite būti atsakingi už savo mokėjimus ir reikalauti reikiamų sąskaitų mokant grynais ar mokėjimo kortele. Turime pasitikėti savo klientais bei partneriais, bet jei neturime reikiamų dokumentų, negalime imtis tolimesnių veiksmų.

Jeigu turite papildomų klausimų, nedvejokite kreiptis.

Pagarbiai,

--
Monika Urmanaite
Booking.com Customer Service Team

 

 

Natūraliai kyla klausimas, kam buvo prašyta sąskaita, jei jos neatsiuntus booking.com vistiek nesiima jokių veiksmų viešbučio atžvilgiu? Taip pat yra aiškiai parašyta, kam klientas, t.y. aš turi papildomai sumokėti Romos mokestį, todėl akivaizdu, kad privalėjau mokėti grynais ir gauti sąskaitą bent jau už Romos mokestį. 

Kaip vertinate booking.com požiūrį į klientą, kuris, ne taip kaip viešbutis, nemoka kompanijai procentų nuo kiekvieno užsakyto kambario, bet vistiek yra klientas, be kurio kompanija negalėtų egzistuoti?

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Įvertinimas 0.00 (0 Votes)