MALTA PHOTO GUIDE: INSTAGRAM AKIMIRKOS

Autorius BALTIC BEAUTY BLOG on . Patalpinta į Noriu žinoti

Narių vertinimas: 0 / 5

Žvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyvi

Dar žiūrint į Fashion mantra tinklaraščio (jau nebepildomas) nuotraukas, kurioje autorė Milda fotografavosi salos fone, galvojau, kad a) nieko nežinau apie Maltą ir b) ji yra fantastiško grožio. Taip pat mintyse nusprendžiau, kad kai planuosime kelionę, būtinai pasirinksime Maltą. Kelionės į ją yra vienos iš pigesnių, tiesa, brangiau nei Turkija ar Bulgarija. Skrydis trunka tik apie 3 val. 15 minučių. Tiesioginis. Šiek tiek buvo gaila palikti dukrą, nes ji jau viską supranta, ir ne kartą per Skype sakė, kad nori pas mus, tačiau norėjome pabūti dviese su vyru prieš gimstant vaikui. Pasirodo, pasirinkta šalis tiesiog apgaubia romantika.

Nusileidome vėlai vakare, greitai nusiprausėme, persirengėme, ir keliavome pasivaikščioti pakrante. Kai Lietuvoje vakarais jau tuščia, tai čia atrodė, kad visi išsirengė pasivaikščioti pakrante. Pagrindinis gyvenimas saloje vyksta palei krantą. Čia tiesiog verda gyvenimas: kas bėgioja, kas romantiškai vaikščioja, kas šunį vedžioja arba ruošiasi naktiniam gyvenimui į šalia esantį St. Julians. Nuolat važiuoja autobusai.

Pirmą vakarą nebuvo jokio vėjo, todėl smagiai pasivaikščiojome pakrante, na o vėliau supratome, kad be šaliko niekur geriau neiti - juk tai sala, o čia žiema. +15. Vėjas nebuvo nuolat, tačiau dažnokai, todėl autobusuose dažnas čiaudėjo ir kosėjo, matyt prieš tai tai per daug pavasariškai apsirengęs. Vasario pradžia, tačiau čia jau jaučiasi pavasaris, ypač įdienojus, kai gali su marškinėliais vaikščioti ir norisi nerti į Viduržemio jūrą, tačiau po pietų jau vėl reikia iš kuprinės traukti šaliką...Oras dažniausiai lepino. Lijo vieną rytą ir vakarą per visą savaitę, naktim griaudėjo žaibai, buvo dingusi elektra, kas yra labai dažna saloje, tačiau kitomis dienomis saulė švietė taip intensyviai, kad negalėjai daryti nieko kito tik šypsitis ir gerti į save spindulius. Saulė sustiprina žydros jūros ir gelsvų uolų bei namų įspūdį. Atrodo magiška. Sala labai vaizdinga, gamta įvairesnė persikėlus į Gozo salą (apie 40 min.). Ten daugiau žalumos...

Fantastiškiausi vaizdai man buvo Sliemoje, kur mes gyvenome, populiariausiame gyvenamaje taške saloje, bet ir brangiausiame, taip pat šalia esančiame Saint Julian, kur daug jaunimo, ir pagrindinis šalies naktinis gyvenimas, o labių labiausiai akį traukė Papajaus miestelyje esanti Anchor įlanka.

Na bet ką aš čia, gražu man buvo visur. Negalėjau patikėti, kad šioje šalyje, ne taip kaip Italijoje ar Prancūzijoje (Paryžiuje) nėra betvarkės, kurią sukelia saulės pilnas gyvenimas, tinginystė, emigrantai, turistai. Kur ėjome, visur buvo tvarkinga. Visai nepriminė Korfu salos, kur gamta nualinta, žmonės statybinėmis liekanomis ar vištomis apsivertę savo kiemus. Dar iki šio negaliu suprasti, kaip konteinerių nenaudojanti šalis gali palaikyti tokią tvarką. Žmonės vakare tiesiog sudeda šiuklių maišus gatvėje, tačiau čia nėra betvarkės...Tiesiog padeda, o ryte jas paima. Nėra čia blogųjų emigrantų bei turistų - kur ėjome, sutikome vien aukštos kultūros žmones. Jokių susitumdymų, vagysčių, rankines apsikabinusių turistų, jokios baimės vaikščiojant net vėliausiomis nakties valandomis....Turbūt tai ir buvo mane labiausiai sužavėjas salos aspektas: daug kur gražu, bet retai kur yra tvarka. Atrodė, kad visi aptarnavimo srityje dirbantys ir mūsų sutikti žmonės labai stengėsi dirbti savo darbą, neatrodė, kad kažkas būtų juo nepatenkintas, niurzgėtų....

Tiek šiam kartui, laukite tęsinio...

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Įvertinimas 0.00 (0 Votes)