Pirma diena Korfu saloje Graikijoje

Autorius BALTIC BEAUTY BLOG on . Patalpinta į Noriu žinoti

Narių vertinimas: 0 / 5

Žvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyvi

Korfu sala Graikijoje

Šiandien noriu papasakoti apie mūsų pirmąją dieną Korfu, ir supažindinti su pačia sala, kuri yra tik 65 km. ilgio. Pasirinkome Novaturo kelionės pasiūlymą, ir kol kas esame labai patenkinti tokiu sprendimu, nes viskas gerai organizuota. Labiausiai pradžiugino gautas viešbučio kambarys, nors neturėjome jokių reikalavimų ar pageidavimų. Vaizdas balkone džiugina kiekvieną rytą. Kelionės tikslas - gerai pasilsėti.

Korfu sostinė yra Korfu, arba Kerkyra. Kitaip ir negalėtų būti, nes sala tokia nedidukė. Tai Graikijos sala prie Jonijos jūros. Kitoje pusėje matyti Albanija, į kurią galima lengvai nuplaukti sėdus į laivą sostinėje arba nuo kitų vietų. Laivas sustoja ir Ipsos kurorte, kuriame įsikūrėme.

Sala kalnuota, jūros temperatūra tokia, kaip ir oro. Šiuo metu yra 24 laipsniai, tad ir jūra šilta. Paplūdimys Ipsos kurorte yra akmenuotas, tad reikia maudytis su šlepetėmis. Tiesa, jis siauras, tad tikrai saloje rastumėte ir geresnių. Oras saloje permainingas, nes tai sala, todėl truputį pakrapnojus lietui jau vėl išlenda saulė.

Spalis yra mėnesis, kai turistų sezonas užsidaro, ypač mėnesio gale, todėl ir daugelis restoranų, parduotuvių ar kitų pramogų vietų jau užsidarinėja. Turistų čia jau ir nedaug, daugiausia lietuviai, vokiečiai, britai. Jie tingiai guli viešbutyje prie gražaus baseino ir skaito knygas. Kaip ir mes šį savaitgalį, cha cha.

Naktinio gyvenimi šiuo metu jau beveik nėra, išskyrus sostinę, tačiau ne to mes ir atvažiavome. Važiavome ilsėtis, o tam čia yra ideali vieta. Visur labai tylu, tik kartas nuo karto girdėti gaidžiai ir šunys. Tiesa, čia nemažai alkanų kačių, tad nenustebkite, jei atsisėdus viena kita pradės raizgytis aplink kojas.

Sala garsėja savo alyvuogių aliejumi, nes čia pilna alyvuogių giraičių. Taip pat čia yra ir vienuogynų, bei beveik daugiau niekur kitur neaugančių kinkanų, kuriuos valgyti mirkytus cukruje aš dievinu žiemos metu. Čia apstu kinkanų likerio. Išbandėme ir anyžinę 40 laipsnių degtinę Ouzo, tačiau ji mums įspūdžio nepadarė.

Kaip jau supratote, sala yra ideali ramiam šeimyniniam poilsiui. Čia galima iš tikrųjų pasilsėti, o ne lėkti lankant įžymias vietas. Žinoma, yra kur pabūti, ypač jie išsinuomuosite mašiną, tačiau vistiek tai bus tikras graikiškas poilsis su siestomis ir gardžiu valgiu. Pirma diena Korfu praėjo tingiai gulinėjant prie baseino, mėgaujantis graikiškomis salotomis, skaitant knygas, geriant kokteilius su Metaxa ir mėgaujantis vienas kito draugija. Kaip smagu vėl kur nors ištrūkti tik dviese, pamiršus visus namų rūpesčius ir buitį. Kaip smagu į rankas paimti knygą, ir neskubant mėgautis kiekvienu jo lapu. Smagu niekuo nesirūpinti. Kokia bus antra diena? Sužinosite.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Įvertinimas 0.00 (0 Votes)