Antra diena Korfu saloje Graikijoje: sostinė Korfu

Autorius BALTIC BEAUTY BLOG on . Patalpinta į Noriu žinoti

Narių vertinimas: 0 / 5

Žvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyvi

Korfu

Korfu Graikija

Antrą dieną ryte truputį nulijo lietus, o vėliau taip užkaitino saulė, kad norėjosi tik pulti į švarią jūrą. Iš tiesų čia vanduo itin švarus, kitaip negu paplūdimio zona, kur gausu turistų paliktų šiukšlių, kurios niekam nerūpi. Pagulinėjus ir paskaičius,po sočių pusryčių, Mantas pakvietė važiuoti į sostinę.

Dievinu keliones autobusu po svečias šalis, tad neplanavome nuomuotis mašinos, nors daugelis taip daro. Nuėję  stotelę supratome, kai graikams punktualumas nebūdingas: autobusas gali atvažiuoti bet kada. Kelionė po siaurus kelius atrodo gan ekstremaliai, tad džiaugėmės, kad nė vienam iš mūsų nereikia vairuoti. Veidrodėlių draudimas nepadengs, kaip ir mašinos apačios. Motoroleriu važiuoti iš vis ekstremalu, kaip ir dviračiu, nors žmonės važiuoja tiek vienais, tiek kitais.

Sostinėje visai kitaip nei mūsų kurorte Ipsos, nors vaizdo pro mūsų balkoną kol kas nenurungė joks kitas vaizdas. Senamiestis gana nedidelis, tačiau jaukus. Kaip ir visur, pilna turistinių parduotuvėlių, tačiau svarbu paminėti, kad graikai niekada įkyriai nelys į akis, už ką jiems rašau didelį pliusą. Dažniausiai jie net nepasisveikins įejus į parduotuvę, tačiau teko sutikti ir labai malonių pardavėjų, kurie mielai pasakojo apie šalį ir gyvenimą joje.

Korfu sostinėje Kerkyroje tikrai smagu vaikštinėti, tačiau pagrindinė alėja yra remontuojama. Siauromis gatvelėmis galėtum nors ir visą dieną vaikštinėti ir žavėtis įdomios architektūros namais, jau aptrupėjusiais. Kur beeitum, sostinėje ar ne, į akis krinta graikų netvarkingumas, tačiau tai gali ir žavėti. Senamiestyje pilna barų, kavinių ir restoranų, tačiau geriausia eiti ten, kur daugiau žmonių, nes tai rodo, kad vieta teikia kokybiškas paslaugas. Mažose parduotuvėlėse tikrai yra iš ko pasirinkti perkant lauktuves, bet apie jas pakalbėsiu kitame įraše. Sostinėje pigiau apsipirkti nei kitur.

Perėję Spianada aikštę - didžiausią susirinkimų vietą Kerkyroje, einame į vieną žymiausių vietų Kerkyroje - senąją miesto tvirtovę arba pilį (Old Fortress/ Castle, graikiškai Palaio Frourio). Gynybinio statinio griuvėsiai atrodo kaip natūralus uolienų kalnas. Niekada nemačiau nieko panašaus. Vaizdas iš visų pusių įspūdingas. Ši tvirtovė, apsupta jūros (į ją patekti galima perėjus tiltelį virš kanalo. Apačioje matyti mažyčiai laiveliai. Šalia tvirtovės tikrai smagu pasėdėti. Apsipirkome lauktuvių, pašmirinėjome, ir grįžome stebėti savo nuostabaus kalno begeriant graikišką vyną. Kas laukia ryt? Sužinosite.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Įvertinimas 0.00 (0 Votes)